Tuesday, April 19, 2011

woah woah..ta cukup ngan bento,

kae chan says: im confused??

lupekan tu..and now,may i present you thee :  coffee~

yeah,aku seorang kafein addict yang memang terpegun and terpesona habeh bila ditayangkan kopi..oohhh...

ape yg best kat kopi? pahit je...keladak itam laa.. mesti nih yang korang pikir en.. :3

haa..for me..coffee is my bestfren...okay okay,lets say,by some people,coffee must be consumed every morning..utk mengekalkan pembukaan mata..ade pulak yang minum malam malam sebab nak mengahadap internet..dalam kes aku,layan anime..but, a true coffee holic would love coffee anywhere,anytime..

~bau coffee yang sgt laa wangi..
~rasa nye yang mengancam... lagi pahit lagi i loikkee!
~bila minum kopi laa,time aku nak beborak ngan family tu ade..so its very idle-ing process..
~aku rase lebeh hyper..eventhough im a serious fidgeter.. XD

okeyh..still rase coffee is a bad thing?  check dis out (image by google)








nah,amikkaw banyak sekali haa..

i wanna give dis to em..suruh posmen hantar depan bilik die..bwahahaha..melalak la posmen tuh kang.. XP


honto ni kawaii kan kan kan?! >.<
dun feel like drinking it!


btw,aku da pasang niat,insyaallah,lepas habis diploma nak gi jepun! :D yeyehh..!


so....long live coffeeeeeee!!!

~mede tashi mede tashi~


**aku suka dia..tabolee ke? ko suke dia? aku tau..bole bole bole.. teheehee.. jgn mara yee..**

0 comments: