Wednesday, May 04, 2011

Kerana milo Wun pengsan..?!

kaehan says: untong la aku kene gelak free..untong laa ade manusie dok 'shinpai suru' ngan aku..kehkehkeh



okelah..ape jadi smlm? ke mana wun korang ni menghilang? yang taw cite sebena cumelah fozzle..yang taw cite separa benar,cumelah onii-san..okey okey,korang tanak dengar pon aku cite gak,hehehe..

critenye bermula masa aku nak bancuh milo dalam pukul 2 lebeh.masa tu baru je lepas solat,still ada lagi air2 wudhuk lekat kat ubun2 kepala ni..so..aku rase sangat fusing,and tetibe gelap. haaaa.... yang aku taw taw je bila bukak mata,aku dah pandang siling bilik aku..rupenye aku dah dibaringkan atas katil..haaa..hahaha..mamae dah panik dah..but im fine,daijoobuu-neh~ 
so..yang aku nampak di meja lampu sebelah katil aku, chibi kuro (phone aku la tuuh) and aku pon tanpa segan silu text fozzle yg aku pengsan mase bancoh milo...yang aku rase cam na tampo tu,die boleh gelak siap kate: hoho,idop milo! ''  mmg mengong kaw fozzle, =.='''
and i told him too okey..he just..didnt reply..yeah..


okey..so yeah,itula sedikit sebanyak yg jadik kat aku...and plus..no kae.. T.T
lagi satu,timbul topic ni mase aku saket pale semalam..
''how to embrace your otaku-ness''

bwahahaha..agak la sengal..orang luar yang tak tahu apa apa pasal maksud sebenar otaku ni,sume tuduh otaku ni hentai la,ecchi la,bad influence la,teruk laa,ada tendency utk jadik raper la..oii oii oii,stop di situ!
ape korang ingt orang biasa pon baek sgt ke? no way,meh sini aku terangkan,otaku tu cume panggilan je,and,apa yg boleh membawa pada tergolong nya anda dlm grup otaku niehh?
sebenarnye,dah sah sah laa,dalam klass kite pon ada yang kita pnggil nerd kan? x pon skema la lebeh precise lagi..haa..otaku ni ala2 gitu la,just,kami lebeh cenderung obses pada dunia anime and mangas..so..pendek kata,aku bangge jadik one of otaku..and im embracing my otakuness kayhh..
haa..ynag pasal hentai n acchi tuh,okey okey,aku ngaku,ada banyak unsur2 atau elemen pervertion dalam anime and manga,but,but,dengar dulu,parents2 kat luar sana jgn risau,sebab setiap anime tu ada age appropriate nye okey,dan yang aku taw laa,anime ni sebenanye sesuai untuk teens 17++ je kay..so kalau ade parents yang menentang anak2 beliau tengok anime mase still PMR,tepuk tangan,mmg patot pon ta boleh ye..haa..jadi,tade masalah pon na jadi otaku nieh,siap duit je kott..sebab setiap anime ade special merchandise die,game laa,special edition and macam2 lagi laa..so..siap duit jela..as for me,aku just donlod je anime kat anime sensei,and boleh tgk online kat anime freak laa..untuk mangas lak,korang tgk je kat mangafox.com..sure2 belambak kat situh..and like i said,ade age appropriate nye kat situ..so jgn gedik bila tgk je hentai sikit,terus kata ''gila laa anime sume terukkk!'' itu mmg dah naseb kaw la tertengok anime yang gile ecchi camtuh..haha..ada banyak jee genre2 utk anime and manga..onna,shoujo,shonen,adventure,mystery..so basically macam novel yang biasa korang baca gak,just,its an anime..duhh.. so yeah..isu otaku ni dah melarat sebab aku ta puas hati ade manusia yang kondem pihak warga otaku ni..mmg aku ta puas hati..hentai hentai pon kiut ape..kuikuikui~ 
so..for otakus out there,dun worry, i am one... bwahahaha 


i passed the test,hahaha..ta benti aku gelak..for those yg ta paham or saying: WTF??,u are not an otaku.fullstop..hahaha


one more thing:

tehehehe...

jaaaa~~~


1 comments:

Fauzul Azim said...

"die boleh gelak siap kate: hoho,idop milo! '' mmg mengong kaw fozzle, =.='''
and i told him too okey..he just..didnt reply..yeah.."


thumb up hak3 :D