Thursday, May 05, 2011

''my butt is vibrating''

kae chan says: tadi aku ter-tengok satu cerita ni, satu grup samseng nak gaduh, then tetibe je tahi bintang jatuh.. yang ta bole belah nye,bukan takat tahi bintang tu jatuh gile banyak,siap berkaler kaler ful tuu..yang aku mushkil, samseng2 ni bleh plak menikmati tgk tahi bintang sama2..diorang tak pikir ke ''apehal laa banyak naa tahi bintang ni jatuh.''  ada sumthing wrong ke...but no..diorang just ta jadi gaduh,and enjoy the scene..  greattt.. =____='''



so yeah..kenapa mesti ''my butt is vibrating'' ?? 
actually.itulah yang bermain dalam kotak fikiran aku masa jadi transporter adek aku tadi..fon letak kat poket jeans belakang,so bile orang text je,mulalah butt ni rase vibrate je manjang.. kuikuikui..
oke oke..moh kite cite sumthing yang lagi exciting dari mende biase nieh..

'breakfast mewah'

apa yang mewah sangat? aku tahu,kalau korang tak puas hati ngan story aku ni,tgk la blog belle nanti,mesti ade cite pasal breakfast..siap photo lagi.. XD
so....ape cerr??
yeah,pagi tadi,pukul 6 lebeh,tengah aku syiokk meng-iron baju papae,tetibe belle muah2 kol kate dah sampe depan umah..aku pong menyarung sweater itam yang hidup segan mati tak mau tu,keluar la menyambut ketibaan puan sri belle..dah la dengan muka bunkface gile,ngan rambut cop 'bangun tido'..memang tebaekk la..so dah lepak,tetibe belle kate nak kidnap aku bawak gi breakfast luar..ape lagi..aku pong dah siap siap,da la belle ta mandi lgi,kehkehkeh    kami pon keluar lah menuju destinasi tertinggi yeahh yeahhh ( tetibe gedik r keluar lagu dato' siti plak ) and decide na breakfast MCD...maybe korang rasa cam..''ekeleyhh,ape barang you mcD'' but pada kami, its gonna be antara yang ''the first'' , so yeah,need to say,yang belle drive kete manual along (thanx along) and aku sempat kira, 2 kali mati enjin haa hambikkaww.. XD
so yup yup,yang laen cume menderum  derum jelaa..teruskan usaha anda ek..
okey,sudah pasal pemanduan berhemat belle muah muah,kita teruskan cite misi mencari breakfast..borak punya borak,sampai sudah di area bukit tinggi..kitorang gi yang drive thu je kott sebab nak merasa makan dalam kete yang dipandu belle,haha.. last2,pilih family breakfast pack A ..
mak datokk,memang gedabak haa set tuh..seswai untuk 3 orang..kalau orang keempat na tumpang pon still boleh lagi...but..kami mkn berdua jee..memang punah harapan wawasan aku nak ber-diet sempena na outing TS nnti.. cehh.. =.='''
da abes bayar,(aku blanje tuu T.T) kitorang carik spot baek punye kat taman sebelom sampai JJ bukit tggi tuh (aku tataw name taman tu,gomen) and mulalah pengembaraan makan dalam kete..

ape jadi?? memang agak chaotic r mule mule,dengan tangan kanan pegang kopi (arabian coffee tuu seryez wangi gile vavi) and tangan kiri pegang tray penuh ngan sos cili and krimer tidak dilupakan yee..and belle pulak,siap pegang tray full with hash brown sedap,burger sedap,omelette sedap and Black Berry nyee tuh..wallaooweyhh..


BB siott! XD
so dah snap punye snap photo yang ta bole belah bagai mempromosi breakfast set from mcD,dengan amin doa makan,kami pon ape lagi,makan laa kan,yang bes,orang kat luar datang nak jog,exercise,kami pulak dok makan baekk punye kann,ironik gile laa..dalam kete dah messy..ayat belle ta bole bela: ''makan jangan sampai kantoii ye'' (hanya kami yang paham makna tersirat)
makan hot cakes yang disadur honey,kat atas satu pinggan je,kitorang sambil makan sambil mengeluarkan bunyik mmmm...mmmmm...perghh...hahaha XD hentai hentai! >.<

so yeah,aku tak kesa orang na kate breakfast je ponn...sebab im enjoying every minute of my life now..ta kire la in bad or gud,sad or happy situations,i take it as a new experience..aku bersyukur,bila kene tegur,aku bersyukur,bila kene marah,aku bersyukur,bila kene peluk ngan belle,aku bersyukur bila time mati enjin kat trafik light econmart tu,hahaha..seriously,terima kasih tuhan~ im definitely enjoying my teen life duhh!!~ XD

so..puas dah aku crap pasal breakfast..see what i mean,i turn something ordinary macam breakfast with belle,into a whole different memory yang takkan aku lupa..
mo ichi do''breakfast mewah'' --->membawa banyak meaning,mewah sebab mcD,mewah sebab belle's there,mewah sebab mende2 mengong yang jadi tadi..so yeah.. thank god for today!!!


p/s: untung laa dapat muah muah kat cheeck tadi, darn sweet..and tekeluar ayat alangkah gay  XD


jaaaa~~

0 comments: