Sunday, May 15, 2011

little miss clumsy and three kawaii angels~

kae chan says: gonna miss you guys..so damn much mann, :')
                     

Kenapa perlu sekarang??  kenapa perlu masa semua dah 'perfect'? masa aku dah jumpa angels yg banyak memberi kekuatan,banyak memberi tunjuk ajar,banyak membawa senyum dan taw dalam hidup aku yg dull ni?  mereka,yg menukar everyday life aku jadi sgt colourful and extra special..each and every moment i spent with you,always leave a small smile,a gesture that almost says it all..


BELLE~




aku ingat lagi,ko penah kata, 'better late than never' dalam kes relationship kita kan,but for now,aku terpikir, 'better late and forever' ..aku tataw nape,aku sgt sgt sayang ko,ko buatlah ape pon,tampo aku ke,gelak ngan aku ke,tipu aku ke,jerit 'i lap u' ke, i always end up loving you more! :O 
please dont forget me, youre one of the angel that leave 'good' marks and scars in my heart, my true guardian angel,in more ways you could ever imagine.. ucapan terima kasih sangat la menjadi understatement..aku takkan lupa semua 'first thing' yang kita buat bersama, always keep in mind that i love you belle.. <3


FOZZLE N MIJAN~






maybe korang rasa korang biasa2 je,or maybe korang rasa memang korang hebat (uh =.=''')  but seyeessharr,aku punye hidop jadik bes bile ade korang,seyez weyhh..korang,korang jangan lupe kat aku ek,walaupon aku ni clumsy,katek dan kiut, please dont forget me.. :')

 mijan
, thanx sebab kadang2 kaw keluarkan aura ''abang'' ko tu walaupon ko sendiri ta sedar..tehehe, and, ko hawt,bwahahaha,elak aku kene sekeh jela, untong laa aku ade besfren cam ko,hohoho~ XD

fozzle
, thanx sebab jadik bestfren aku, arigatou-neh,and aku sangat berbangga sebab name 'fozzle' tu aku yang uar-uarkan in the first place.. aku na cakap kat ko ni,beri perhatian oii: dont stop being blur..sbb bukan senang na jadi blur weyh,aku ta tipu ni,kawaii jee.. XD


~sangat pelik tapi seyes betol oii~
pelikkan? sebab kita boleh dikatakan baru je ketemu,baru je nak mengenal hati budi masing2,baru je nak tawu ko suke mkn ape,aku suke buat ape,dia suka sape,dia tu suka ko ke, hahaha.. but, mcm bes kott..aku rase sgt easy ngan korang~

kami dak2 skype?  jgn la bubar ye,biar bersama smpai akhirat nun~ :D

~~little miss clumsy and three kawaii angels~~



arigatou-neh guys! syg koranggg!
jaa~

2 comments:

Fauzul Azim said...

yes like statement ko "clumsy,katek dan kiut" hak3 terbaek! XD

Balqis Zakaria said...

yeahh!!! love you moree and more!!!
and jangan ingat aku taktau ade satu part tu ko refer kat aku. -.-"
entry paling howwt =D