Friday, May 06, 2011

my legs are killing me!

kae chan says: poke pon poke la kann..aku da susah nak stop cocok cocok orang da nih..


wallah~ another adventourous day! haha..see, aku tukarkan hari ini yang biasa biasa kepada hari yang extra special!~

Tadi pukul 2.30 bertolak gi JJ (for the first time,bawak moto sendiri sorang sorang) and sampai jee belle and da gang tak sampai lagi..punyelah penat satu JJ tu aku tawaf.. section buku dalam popular tu semua aku dah harung dah.. tolak section bahasa cina jee,naseb baek tak paham..then,perut dah keluar lagu tinie tempah(oke name yg pelik hahaha) written in the stars tu,aku pon pegi la mcD beli strawberry sundae,lepak kat waterfall (cehh,macam la waterfall sangatt) and melayan jiwa kacau di sinun..

baek lah,kaki melangkah maju lagi sebab dah pukul 3.30,still meeka ta sampai sampai lagi..aku tetibe gatal tgn update la cite hott kat fozzle,aku ckp yg aku tgh na carik ''barang'' ,suddenly die kate die dekat klang,pon tgh carik barang jugak..aku pon pakse la dia datang JJ so boleh la bergabung tenaga beli satu ''barang'' jee..haa..bijak kan Wun~

Memang untung la kaw..aku ni pon dah jadi tak sabar na tunggu besday aku,kui kui kui..fozzle,besday aku ko ingat ye,bagi yang meriah sket  XD
Aaku secara tak langsung jadi co-pilot mencari ''barang''..4 orang punye ''barang'' tuu..untung la kann..
p/s: aku tak kire,satu hari nanti aku na seret ko masuk Al-Ikhsan tuh,dia macam memanggil manggil jee XD

around 5.30  belle sampai..dia pon beli ''barang'' jugak..hmm..untung mu..pastu gi makan..kitorang beli makanan pon dekat booth '' 3 rm 10 ''  hahaha...and...blah..hmm..perlu aku tegaskan disini,  orang tu tadi rock jee pakai tracksuit ngan selipar ala-ala nak pegi pasar malam..akak converse tu pon macam pelik je tengok..bwahaha,takpe weyh,menyesal aku tak snap gmbr tadi,bole buat bahan bahtera blog, kehkehkeh..

sudah sudah la gelakkan orang, talk about UPU,aku ta dapat..but im sure papae's gonna work on sumthing regarding dat..as for korang,congrats..and i hope kita bole la dok dekat dekat yee.. :)
perghh..tadi masa meonda JJ caik ''barang'' takde pulak rase apa apa,ini after shower,duduk je mengadap KURO,terus kaki tetibe rasa cramp sane sini.. -.-'''
mata pon dah rasa kepanasan..itulah,tadi tanak beli eye moe moist..lupe pulak..hah,btw,i bought 2 K-ON!! posters!!~~ kawaii  :3

i think dats enough for today..belle im waiting..!!


*thanx sebab ''bergabung'' bli 'barang' dgn aku ek fozzle..
*thanx belle sebab...ntah la,but thanx  XD
*mijan sangat sori sebab esok ta bole nak bergumbira bersama~ papae aku da bising asyik dok keluar jee..tehehe
*yeah! another thrilling day! seryez bes kott tadi..okey,kaki aku lenguh sudah  -.-'''
*laen kali aku ingatkan ko ye..ko seet aku skali, bwahahaha  XP







hahaha!

sore jaaa!~

0 comments: